Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

Tekst łatwy do czytania i rozumienia ETR

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Miechowie

Komenda Powiatowa Policji w Miechowie podlega pod Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie.

Komenda Powiatowa Policji w Miechowie znajduje się przy ulicy Bolesława Prusa 3 w Miechowie.
 
Do Komendy możesz wysłać wniosek lub skargę.
 
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
 
Komenda Powiatowa Policji w Miechowie ma wiele zadań:

  1. Pilnuje przestrzegania prawa.
  2. Kontroluje i nadzoruje pracę podległych jednostek (3 posterunków Policji) w powiecie miechowskim.
  3. Policjanci z Komendy szukają przestępców.
  4. Policjanci dbają, aby na drogach powiatu miechowskiego było bezpiecznie.

Komenda Powiatowa Policji w Miechowie przygotowuje spotkania profilaktyczne na tematy:

  1. Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  2. Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  3. Ostrzega ludzi przed oszustami.
  4. Informuje o historii i tradycji Policji.
  5. Współpracuje z policjantami z innych jednostek.

Komenda Powiatowa Policji w Miechowie przygotowuje:

  1. Stronę internetową Komenda Powiatowa Policji w Miechowie. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów.
  2. Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendanty Powiatowej Policji w Miechowie.


Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Miechowie
 
Szefem Komendy Powiatowej Policji w Miechowie jest Komendant Powiatowy Policji w Miechowie podinspektor Jacek Rosół.
 
Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Miechowie.

Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu miechowskiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich wydziałów jednostek Policji.
 
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

 

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Miechowie, ulica Bolesława Prusa 3, 32-200 Miechów
  2. Wysłać email na adres: kpp@miechow.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 46 200
  4. Użyć platformy ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpp-miechow
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie  internetowej Komendy:

https://miechow.policja.gov.pl

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta powiatowego Policji w Miechowie (BIP):

http://bip.miechow.kpp.policja.gov.pl


Komenda jest otwarta:
poniedziałek-piątek 7:30-15:30

Metryczka

Data publikacji : 26.08.2023
Data modyfikacji : 04.10.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Miechowie
Osoba udostępniająca informację:
Ewelina Frejowska Jednoosobowe Stanowisko do spraw Prasowo – Informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Ewelina Frejowska
do góry